Hea lugeja
Andragoogi päevaraamatu eesmärk on mind aidata paremini mõista õpitut. Olen aus – ütlen käsi südamel, et ma ei ole päris kindel, mida täpselt siia kirjutama hakkan. Suhtun sellesse hetkel kui elame-näeme olukorda. Püüan teha sissekandeid vähemalt kaks korda kuus. Teemade suhtes keskendun andragoogikale ja sellega seonduvale ning enda arengule.
Kirjutan päevaraamatusse endale iseloomulikus stiilis. Väljendan oma mõtteid sellisena nagu pähe hüppavad. Ma ei tahaks neid väga muuta, soovin säilitada autentsust. Kuna mulle ei meeldi oma häält kuulata, siis pigem väljendan end kirjalikult.
Päevaraamatu viimast sissekannet kirjutades ja hiljem kõiki postitusi üle lugedes sooviksin näha endas arengut nii indiviidi kui ka üliõpilase tasemel ning muidugi tulevase andragoogina. Iga loetud raamat, kodutöö, loeng, essee, rühmatöö, projekt viib mind edasi saamaks andragoogiks. Vähemalt sedasi sisendan endale, kui leian end kitsikust. Lisan ka nüüd päevaraamatu pidamise eelnimetatud loetellu.
Selle semestri käigus läbime Eesti kolm hooaega: karmi talve, kevade ja varajase suve. Kutsun Sind kaasa sellele ajarännakule läbi hooaegade ja minu tõlgenduste andragoogiks kujunemisel.
Toredat lugemist, kaasa mõtlemist ja soovi korral ka kommenteerimist!
Tänan Sind!
SISSEKANDED

I | Minu otsus, minu tulevik
Esimese päevaraamatu sissekande pühendaksin uhkusega iseendale.

IV | Professionalism
Professionalismist, õppimisest ja identiteedist ning pliiatsite metafoorist.

Protected: Enda professionaalne tutvustus
There is no excerpt because this is a protected post.

Protected: Tagasisided päevaraamatutele
There is no excerpt because this is a protected post.

Refleksioon
Refleksioon päevaraamatu pidamise protsessist ning tagasiside andmise-saamise kohta.